Práce na doprovodné komunikaci

15.09.2019

Po uzavření Bystrc -> Pisárky se začalo pracovat na přeložce sítí, ale současně se posunuje kupředu i doprovodná komunikace

Když se vrátím zpátky, tak Žabovřeská II má 270 dní zpoždění, protože se odvolal spolek Voda z Tetčic. Důvod proč se odvolal jsem psal zde Vyjádření vody z Tetčič.

Když se dneska podíváme na Veslařskou, tak doprava zde je stejná, možná ještě menší než před stavbou VMO. Předchozí uzavírka dopravu taky nezhoršila. Jak je to možné ? Většina lidí z Bystrce totiž jezdí přes Kohoutovice a nejezdí přes Jundrov, protože to není tak výhodné.

Druhý důvod musíme hledat mnohem dále. ŘSD totiž uzavřelo nájezd na D1 (190Km) a současně uzavřeli i některé nájezdy na 194Km. Výsledkem je, že všechny doprava z Brna jede buď přes Bystrc, nebo městem na 196Km (D2).

Co říci závěrem ? Pokud byl opravdu pravý důvod odvolání pomoci lidem na Veslařské, tak je to podle mě přesný opak. Stavba se protáhla a budou mít zhoršenou dopravu o rok déle. Takhle už mohl příští rok stát most a zmizet dva přechody, tím by se doprava uvolnila a jezdilo se přes Žabovřeskou a ne Veslařskou.